فناوری و رایانه
رایانه و ترفند
 
یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, :: 14:2 ::  نويسنده : محمد امین

مشاهده تمام اطلاعات ویندوز با تایپ یک عبارت

اگر می خواهید تمام اطلاعات ویندوزتان را تنها با تایپ یک عبارت مشاهده کنید پس بشتابید: 1.از منوی Start فرمان Run را اجرا کرده و در خط فرمان آن این فرمان را تایپ کنید : Netsh    diag     gui   البته با یک فاصله بین هر حرفی که جدا شده در اینجا می بینید و با حروف بزرگ تایپ شود. 2.با زدن ok پنجره ای باز میشود که بر روی گزینه >scan you system   کلیک می کنیم سپس چند لحظه صبر می کنیم. خواهید دید که تمامی اطلاعات سیستم ویندوز برای شما نمایش داده می شود.با کلیک بر روی گزینه save to file… می توان این اطلاعات را در قالب یک فایل html ذخیره نموده و برای آن به آدرس زیر بروید: C:WINDOWSpchealthhelpctrSystemNetDiag 

 

تغییر نام دسته جمعی فایل ها

اگر خواستید تعدادی از فایلها و شاخه ها را در یک لحظه و همزمان تغییر نام دهید: 1.فایل هایی را که می خواهید تغییر نام دهید انتخاب کنید. 2.بر روی یکی از فایلها کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده گزینه  Rename را انتخاب نمایید.

3.نام دلخواه خود را تایپ کنید و در فضای خالی کلیک کنید. مشاهده خواهید کردکه ویندوزبصورت اتوماتیک و به ترتیب بعد از نام تایپ شده در داخل پرانتز از شماره یک شروع به شماره گذاری می کند.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایانه و فناوی اطلاعات و آدرس dadebidade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 55877
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1